Jakie piękne jest Roztocze…

Mogliśmy się o tym przekonać 17 czerwca 2016 roku podczas wycieczki szkolnej. Pojechali na nią uczniowie klas III – VI. Najpierw dotarliśmy do Zwierzyńca, przepięknej miejscowości, w której zwiedziliśmy: Pomnik Szarańczy, Kapliczkę na Wodzie oraz stawy Echo. Później udaliśmy się do Zamościa. Pani przewodnik zaprowadziła nas na Rynek, gdzie podziwialiśmy kolorowe kamieniczki, Ratusz, bramę i pozostałości po starym moście zwodzonym. Dowiedzieliśmy się ciekawych informacji o historii miasta. Następnie poszliśmy na obiad do hotelu ,,Renesans”. Tam mogliśmy odpocząć od upału i podziwiać oczko wodne oraz fontannę. Po posiłku udaliśmy się do Arsenału, by obejrzeć wozy bojowe oraz samoloty używane przez wojsko polskie w czasie II wojny światowej. Widzieliśmy także mundury żołnierzy i partyzantów walczących z Niemcami. Mogliśmy też poczuć się jak członkowie załogi czołgu, grając w przygotowaną dla turystów zwiedzających muzeum grę Oculus. Następnym punktem naszej wycieczki było zamojskie Zoo. Tutaj oglądaliśmy egzotyczne zwierzęta, wchodziliśmy do terrarium oraz motylarium. Mogliśmy zakupić ciekawe pamiątki oraz pobawić się na przygotowanych dla dzieci placach zabaw. Zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do Kraczewic. Z pewnością jeszcze raz wrócimy na Roztocze.